Wednesday, August 13, 2008

Pengumuman - Tempahan Ditutup

Di atas keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan dengan ini saya ingin menutup tempahan sehingga diberitahu kelak. Hal ini bukanlah di sengajakan, ini adalah kerana saya sedang mengalami awal kehamilan jadi saya tak dapat menumpukan sepenuh perhatian terhadap tempahan yang dibuat...demi kebaikan bersama buat sementara waktu ini saya terpaksa menutup tempahan.

Doakan agar kesihatan yang baik untuk saya selalu....insyaallah bila keadaan dah stabil baru saya akan buka semula tempahan...nantikan pengumuman itu nanti...

Kepada mereka yang telah call/sms/email untuk tempahan terima kasih saya ucapkan.

Dan yang dah confirm order jangan risau...tempahan kalian diteruskan.

Sehingga jumpa lagi di masa hadapan!!!!

Love Yea!


MyHeartCupcakes
Sue

2 comments:

e y r a . t a j u d d i n said...

oh aku kuciwa :(

e y r a . t a j u d d i n said...

Selamat Berpuasa! Semoga Ramadhan kali ini akan lebih mendekatkan diri kita denganNya.

Selit² Promosi Jualan Hari Raya >> http://www.geocities.com/emar1108/kuihraya_kerepek.jpg

 

MyHeartCupcakes Template by Ipietoon Cute Blog Design